Оршил

Хүмүүс өдөр бүр Google дээр ойролцоогоор 8.5 тэрбум орчим хайлт хийдэг. Тэд өөрт тулгарсан асуудлаа шийдвэрлэх, асуултандаа хариулт олох зорилготой байдаг. Энэ дотор танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг хайж байгаа хүмүүс байгаа гэдэгт би итгэлтэй байна. Хайлтын системийн оновчлол буюу SEO (Search Engine Optimization) гэдэг нь хайлтын системээс танай вэб сайт руу хүмүүсийг оруулахын тулд вэб сайтаа бэлдэх, сайжруулах тасралтгүй процесс юм. Энэ нь нэг удаа хийгээд орхих ажил биш.

Яагаад үүнийг хийх хэрэгтэй вэ?

Олон нийтийн сүлжээнээс (Facebook, Twitter гэх мэт) орж ирсэн хүмүүсийн 20% нь худалдан авалт хийдэг бол хайлтын системээс орж ирсэн хүмүүсийн 70% нь худалдан авалт хийдэг байна. Өөрөөр хэлбэл, хайлт хийж буй хүнд аль хэдийн бодит эрэлт үүссэн байдаг бөгөөд тухайн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь сэтгэлд нь нийцвэл шууд худалдан авалт хийх боломжтой гэсэн үг юм.

Таныг хэрэглэгчид хайж байна :)

Танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг авах хүсэлтэй хүмүүс таныг хайж байдаг: Иргэн Дорж хувийн бизнес хийдэг бөгөөд компани дээрээ вэб хийлгэх хэрэгцээ гарлаа гэж үзье. Дорж Google-ээс вэб сайт хийх үйлчилгээ гэж хайгаад эхний нүүрэнд гарч буй компаниудтай холбогдож, үнийн саналыг авч харьцуулж сонголтоо хийнэ. Дорж ямар ч байсан нэгэн компани сонгож, үйлчилгээ авах бөгөөд үүнд л хайлтын системийн оновчлолын хүч байгаа юм.

Хэрхэн эхний байранд гарах вэ?

Хайлтын үр дүнг жагсаахад 200 гаруй хүчин зүйлс байдаг. Үүнээс хамгийн чухал нь агуулга бөгөөд таны вэб сайт хүнд хэрэгтэй мэдлэг мэдээлэл болж чадахаар агуулгатай бол эхний байранд төвөггүй хурдан гарах боломжтой. Дараагийн нэг чухал хүчин зүйл бол олон газар эш татагдах. Стэнфордын их сургуулийн судалгааны ажил эрэмбэлэх арга нь Google-тэй ижил бөгөөд ямар судалгааны ажлыг сайн гэж үзэх вэ гэхээр олон газар эш татагдсан буюу дурьдагдсан байвал сайн гэж үнэлж эрэмбэлдэг байна. Хайлтын системд вэб сайтууд эрэмбэлэгдэхэд яг энэ зарчим үйлчилдэг.

Олон газар эш татагдах нь интернет орчинд танай сайтыг хэр олон сайт холбоос хийж заасныг тоолдог гэж ойлгож болно. Facebook орчноор ярих юм бол хэр олон хүн таныг mention хийсэн байна гэдгийг тоолно гэсэн үг юм.

SEO-ын Төрөлүүд болон аргачлалууд

On-Page SEO

On-Page SEO нь вэбсайтын дотоод элементүүдийг сайжруулахад анхаардаг. Үүнд:

  • Гарчиг болон мета тайлбар: Хэрэгтэй түлхүүр үгсийг гарчиг болон мета тайлбартаа оруулж өгөх.
  • Агуулгын чанар: Тухайн хуудасны агуулга уншигчдад хэрэгтэй, сонирхолтой, үнэн зөв байх.
  • URL бүтэц: Түлхүүр үгсийг URL-д оруулж, ойлгомжтой, товч URL үүсгэх.

Off-Page SEO

Off-Page SEO нь вэбсайтын гадна талын хүчин зүйлүүдийг сайжруулахад анхаардаг. Үүнд:

  • Холбоосууд: Өндөр чанартай вэбсайтуудаас таны вэбсайт руу холбоос авах.
  • Олон нийтийн сүлжээ: Facebook, Twitter гэх мэт олон нийтийн сүлжээнүүд дээрх таны агуулгын хуваалцах, түгээх.

Техникийн SEO

Техникийн SEO нь вэбсайтын техникийн элементүүдийг сайжруулахад анхаардаг. Үүнд:

  • Вэбсайтын хурд: Вэбсайтын ачааллах хурдыг нэмэгдүүлэх.
  • Мобайл нийцтэй байдал: Вэбсайт нь мобайл төхөөрөмжүүд дээр зөв харагдах.

SEO-гийн шилдэг практикууд

  • Түлхүүр үгийн судалгаа: Түлхүүр үгсийг сайтар судалж, зорилтот хэрэглэгчдийг татах.
  • Чанартай агуулга: Үргэлж уншигчдад үнэн зөв, хэрэгцээтэй агуулга хүргэх.
  • Агуулга шинэчлэл: Хуучин агуулгыг шинэчлэх, шинэ мэдээлэл нэмэх.
  • Шинэ агуулга үүсгэх: Тогтмол шинэ агуулга үүсгэх нь вэбсайтын эрэмбийг дээшлүүлэхэд тусалдаг.

Дүгнэлт

Хайлтын системийн оновчлол (SEO) нь таны вэбсайтын харагдах байдлыг нэмэгдүүлж, хэрэглэгчдийг татах хамгийн үр дүнтэй арга юм. Өдөр бүр Google дээр 8.5 тэрбум орчим хайлт хийгддэг тул таны бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сонирхож байгаа хэрэглэгчид хайлтын системээр дамжин танай сайтад зочлох магадлал өндөр байдаг. Олон нийтийн сүлжээнээс орж ирсэн хэрэглэгчидтэй харьцуулахад хайлтын системээр орж ирсэн хэрэглэгчдийн худалдан авалт хийх магадлал илүү байдаг тул SEO нь борлуулалтыг нэмэгдүүлэхэд чухал үүрэгтэй.

SEO-г зөв хэрэгжүүлэхийн тулд вэбсайтын агуулгыг сайжруулах, техникийн оновчлол хийх, олон нийтийн сүлжээн дээрх идэвхтэй оролцоог нэмэгдүүлэх зэрэг тасралтгүй үйл ажиллагаануудыг хийх шаардлагатай. Ийнхүү тасралтгүй оновчлолын үйл явц нь таны вэбсайтыг хайлтын системд өндөр эрэмбэлэгдэхэд тусална.

CTA (Call to Action)

Таны вэбсайт хайлтын системд хэрхэн эрэмбэлэгдэж байгаа вэ гэдгийг мэдэхийг хүсэж байна уу? Тэгвэл бидний мэргэжлийн SEO үйлчилгээний багтай холбогдож, танай вэбсайтыг сайжруулах зөвлөмжийг аваарай. Танай бизнесийг дараагийн түвшинд хүргэхэд бид танд туслахад бэлэн байна.

Бидэнтэй холбогдох: Холбоо барих
SEO үйлчилгээний талаар дэлгэрэнгүй унших: Манай үйлчилгээ

Та яг одоо өөрийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг Google-ээс хайгаад үзээрэй. Таны бизнес эхний хуудсанд гарч ирж байна уу? Хэрэв үгүй бол бид танд тусалъя!

[Хайлтын системийн оновчлол , вэб сайт хөгжүүлэх]